3 Şubat 2014 Pazartesi

Zıtlıklar



Bazen bir birinden çok farklı olan şeyler bir birini çekiyor. Mesela biri çok sert diğeri de onun aksine bir o kadar ılımlı iki kişi bir birine al-şık olabiliyor. Veya güler yüzlü biri ile asabi biri bir birini seviyor. Eşler bir birini tamamlar derler gerçekten de öyle galiba çünkü şöyle bir baktığımda etrafımda kaç tane çift varsa hepsi kişilik olarak bir birlerinden çok farklılar. Bu kadar farklı karakterde ki insanlar nasıl oluyor da bir birlerine bu kadar yakın oluyorlar ben de onu anlamıyorum. Yani tartışmazlar mı o zaman. Nasıl anlaşırlar ki bir türlü anlamıyorum. Ama demek ki anlaşıyorlarmış. Siyah ile beyazın uyumu gibi mesela. Aslında ikisi bir birine ne kadar da zıt iki renktir ama bunun tam aksine bütün renkler arasında bu iki renk kadar bir birine benzeyen iki renk daha yok. Bilmiyorum belki de ben Beşiktaşlı olduğum için bana öyle geliyordur. İnsan fanatik olunca takımının renkleri ayrı bir güzel geliyordur belki. Ama zannetmem. sadece ben değil bir çok insan siyah ile beyazı bir birine çok yakıştırır. Kıyafetlerde iki kıyafet bir arada çok güzel oluyor mesela. Çok asil ve şık duruyor bu iki renk bir arada. Ama ben geçenlerde bir spor ayakkabı gördüm ki hiç sormayın. Siyah ve beyazın bir birine o kadar çok yakıştığı bir ayakkabı daha henüz görmüş değilim. O ne kadar şık ne kadar güzel bir ayakkabıydı öyle. Çarşı da yürürken Lacoste nin önünden geçiyordum. O esnada mağazanın vitrininde gördüm bu ballandırarak anlattığım ayakkabıyı ama hak ediyor bu söylediklerimi hepsini siz de görseniz eminim siz de benim gibi düşünürdünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder