3 Şubat 2014 Pazartesi

Yıldızlar



Gece gök yüzü ne kadar güzel görünüyor değil mi? Parıl parıl parlayan yıldızla ile dolunay bir araya gelince insan gök yüzünü seyretmeye doyamıyor. Ben geceleri çok seviyorum gece onunca her insan kendi kavuğuna çekiliyor bence. Hele bir de üzgün isen canın sıkkın ise biran önce gece olsun istiyorsun. Gece olsun da kendim ile baş başa kalayım diyorsun. İnsan kendisi ile baş başa kalınca alemlere dalıyor. Öyle hayaller kuruyor öyle şeyler düşünüyor ki bir anda o hayallerin içerisinde kaybolup gidiyor sanki. Bazen de gök yüzünü seyrederken gök yüzünde ki yıldızlardan biri olmak istiyor veya an çok parlayan yıldızı benim yıldızım olsun diyerek seçiyor. O yıldız onun yıldızı oluyor. her gece gök yüzüne bakıp yıldızını bulmaya çalışıyor. Yıldızının bıraktı yerde onu beklediğini düşünüyor ve yıldızını bulduğunda da onun ile konuşmaya başlıyor. Belki hiç kimseye anlatamadığı sevincini veya kederini yıldızı ile paylaşıyor. Bu sayede içinde kopan fırtınalar az da olsa sakinleşiyor. İçini daraltan keder hafifliyor sanki. Ben böyleyim işte çok daraldığımda bunaldığımda kimse ile konuşamadığımda yıldızıma giderim ve her şeyi ona anlatmaya başlarım. Bu sayede rahatlarım. Ama tabi dertlerimi paylaştığım çok güven duyduğum bir arkadaşımda var ama o uzaklarda olduğu için onun ile konuşma imkanım pek olmuyor. Bu arkadaşımın da geçen hafta doğum günüydü. Bende ona bir hediye gönderdim. Arkadaşım hediyesini alınca çok sevinmişti. Özellikle üzerindeki not onu çok duygulandırmış öyle söyledi. Arkadaşıma New balance nin şık bir ürününü aldım. aldığım bu hediyeyi new balance online satış tan sipariş vermiştim. Üzerine de bir not eklemelerini rica etmiştim. İstediğim gibi yapılmış ve arkadaşıma doğum gününde ulaşmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder