11 Aralık 2013 Çarşamba

Futbolcu Ruhu

Ben halı saha maçlarını oynamaktan çok izlemeyi tercih edenlerdenim. Zaten futbol oynamayı pek beceremiyorum da. Bu yüzden uzakta kalıp izlemek daha cazip geliyor. Ayrıca çok daha eğlenceli. Televizyonlarda usta futbolcuların maçlarını izledikten sonra bizim arkadaşların maçlarını izlemek çok eğlendiriyor beni. Hepsi yarım yamalak futbol bilgileriyle bir şeyler yapma derdinde. Bazen o kadar komik görüntüler çıkıyor ki. Bazen de her kafadan bir ses çıkıyor. Maçın yarısı bunların orta yolu bulmasıyla geçiyor. Bende uzaktan izleyip gülüyorum ha bire. Bu arkadaşlarımdan biri bu maç olayını epey büyütüyor gözünde. Maç esnasında bir hareketler bir çaba yok böyle bir şey. Her zaman da tam takır hazırdır maça. Geçen de “nike” den “halı saha nike” ayakkabısı almış. Birde gelmiş diyor ki “nıke halı saha” ayakkabısı da aldım. Artık bir profesyonel edasıyla süzülürüm sahadaJ. Arkadaşın bu lafına çok güldük. Gerçi gerçekten de ayakkabı çok iyiydi. Arkadaşa usta futbolcu ruhu gelse pekte şaşırmam galiba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder