13 Aralık 2013 Cuma

Spor malzemeleri

Bu aralar spor malzemelerine merak saldım. Aklınıza gelebilecek bütün spor aletlerine karşı bir ilgi uyandı bende. Aslında bu ilgi geçen hafta açılan bir fuar sayesinde başladı. Bu fuar spor ürünlerini sergiliyordu. Birbirinden faklı aletler, spor kıyafetleri, ayakkabılar ve daha aklınıza gelemeyecek birbirinden farklı ürünlerin sergilendiği bu spor fuarına bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim. Arkadaşım bu fuarı o kadar çok övdü ki çok değişik ürünlerin bulunduğunu mutlaka görmem gerektiğini söyledi. Bende de merak uyanınca gitmeye karar verdim. Gerçekten de arkadaşımın dediği kadar varmış. Oldukça enteresan spor malzemeleriyle karşılaştım. Daha önce hiç görmediğim bir sürü farklı ürün vardı bu fuarda. Spor ürünleri adına bu kadar fazla ürünün olabileceğini hiç tahmin etmiyordum. İlgimi en çok “ nike” ın ürünleri çekti. “spor nike” bölümünde çok hoş “nıke halı saha” ayakkabıları ve malzemeleri vardı. Ne kadar da farklı şeyler üretmişlerdi böyle. İşte bu değişik ürünleri gördükten sonra spor malzemelerini daha yakından takip etmeye başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder