6 Aralık 2013 Cuma

Sportif faliyetler

Haftanın belli günlerin de kendim için özel zamanlar ayırmaya özen gösteririm. Bu zamanlar da genel de sağlıklı yaşam adına yürüyüşe çıkarım. Keyifli zaman geçirmenin en iyi yolu banan göre bu tür faliyetllerdir. İnsanın arada bir kendisi ile baş başa kalması çok iyi oluyor. Kendini dinlemek adına çok güzel bir aktivite olduğunu söyleyebilirim. Yürüyüş yaparak hem sağlıklı bir vücuda sahip olmayı sağlıyor hem de stresten uzak kendime ait bir zaman yaratmış oluyorum. Hafta sonların da olanaklar dâhilin de yürüyüşlerimi doğa ile başa başa olabileceğim yeşil alanları tercih ediyorum. Yaşadığım bölge de bu konu da benim için çok güzel yerler ile dolu olduğun da hiç sıkıntı çekmiyorum. İnsanın en değerli varlığı olan bedeni kadar önemli hiçbir şey yok bence bu nedenle bedenimi en iyi şekil de kullanmak için sağlığıma elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Tabi sadece yürüyüş ile olacak bir iş değil bu insan sağlığına dikkat etmek istiyor ise öncelikle sağlıklı yaşamın bir gereği olan düzenli beslenmeye dikkat etmelidir. Bunun için de yediğine içtiğine çok dikkat etmeli düzenli uyku ile kendini dinlendirmeli ve bunu sürekli bir alışkanlık haline getirmelidir. Bu önemli kuralları uyguladıktan sonra da yapılacak hafif bir spor ile yaşamın ağır koşullarından kaynaklanan stresten de arındı mı tamamdır. Yürüyüş yapar iken en çok dikkat etmiş olduğum kullandığım ayakkabılardır. Sizlere de tavsiyem yürüyüş için özel ayakkabılar kullanmalısınız. Ben dünyaca ünlü marka converse ayakkabılarını kullanıyorum. Son derece rahat kullanımları ile insana büyük bir kolaylık sunuyorlar. Son derece ekonomik fiyatları ile de bütçenize dost olan converse fiyatları sizleri oldukça memnun edeceği konusun da bana güvenebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder