20 Aralık 2013 Cuma

Markaya takılıp kalmak

Uzun bir süredir tek bir markaya takılıp kalmıştım ve de başka markanın ürünlerine kesinlikle bakamıyordum. Ancak son zamanlar da bana bir arkadaşım daha önce denemediğim bir marka olan puma markasından bahsetti. Aslında ben de değişim hiç de fena olmaz dedim ve de bu markayı denemek istedim. İlk önce ben bir marka değişimi yapıyorsam eğer kesinlikle ayakkabıdan başlarım ve de gerçekten de önce puma ayakkabıları arasından kendime birkaç model beğendim ve de bu modelleri almaya karar verdim. Birkaç gün kullandıktan sonra gerçekten de çok kaliteli ve de gerçekten de çok rahat olduklarını gördüm. Üstelik sadece bunlarda değildi, bir de şıktılar. Ben de sonra her şeyimi puma mağazalarından almaya başladım. Şimdi de bu markaya alıştım bakalım ne yapacağız, gerçekten de bunu merak ediyorum. Bakalım benim için ne kadar güzel ve de kullanımı kolay bir marka olacak, bunu gerçekten de çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder