27 Aralık 2013 Cuma

Kıyafet konusunda

Ben her zaman kıyafet konusunda takıntılı bir insan olmuşumdur. bu sebeple alış veriş turlarım her zaman uzun ve bazı zamanlarda yanımda bulunanlar için sıkıcı bir hal almıştır. tabi bu durum yanımda olanlar için geçerli. benim sıkılmam gibi bir şey söz konusu bile değil. ben alış veriş yaptıkça kendimi yeniden bulduğumu hissediyorum. tamam abartı seviyesinde gezdiğimi kabul edebilirim ama bunun asla zararı değil her zaman yararı olmuştur. örnek verecek olursak ''ayakkabı markaları'' konusunda bütün arkadaşlarımdan hatta birçok kişiden daha deneyimli ve bilgiliyimdir. bu durumun kötü olmak gibi bir lüksü olabilir mi? hiç sanmıyorum. ''erkek ayakkabıları'' konusunda bile bütün arkadaşlarıma yardım edebilecek seviyede bilgim olması bence kıskanılacak bir şey. ''spor ayakkabısı'' almak için bile beni yanına alıp benden fikir alan arkadaşlarım daha sonra benim gereksiz yere çok fazla alış veriş yaptığımı söylediklerinde onlara sadece iki yüzlü olduklarını söyleyebiliyorum. onların işlerine yarayınca iyi yaramayınca kötü olmak sanırım iki yüzlülükten başka bir şey değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder