25 Aralık 2013 Çarşamba

Neye dikkat ediyor olursa olsun

Ben bir erkek olarak ayakkabı konusuna her zaman önem vermişimdir. bunun nedeni bayanların ayakkabılar konusunda çok dikkatli olmaları. bayanlar bir erkek hakkında karar verirken neye dikkat ediyor olursa olsun son nokta olarak ayakkabılara bakarlar. bende bu konuda elimden geldiğince dikkatli davranırım. ''erkek spor ayakkabı modelleri'' hakkında her zaman fikir sahibiyimdir. aslında internet sayesinde yakından takip ederim de diyebiliriz. özellikle basket oynamayı da sevmemden dolayı adidas markasına her zaman öncelik veririm. basketbol ayakkabısı konusunda değişilmezim olan modellerim arasında olanların hepsi ''adidas basketbol ayakkabıları''ndandır. sanırım bu konuda adidas ile yarışabilecek bir marka daha tanımıyorum. ne demişler her zaman yeniliklere açık ol ama asla bildiğinden şaşma. normalde spor ayakkabı konusunda fiyata önem vermem ama ''adidas süperstar fiyatları''nı görünce dayanmak pek mümkün olmuyor. hemen gidip bir çift almak konusunda kendimi durduramıyorum. neyse beyler lafı fazla uzatmanın bir anlamı yok. bence her erkek ayakkabılarına dikkat etmeli. nedenlerimi yazımın başında açıkladım. mantıksız gelen bir yer varsa siz bilirsiniz. benim söylediklerimin hepsi birer tavsiye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder