3 Ocak 2014 Cuma

Uykusuzluk

Uzun süredir uyuyamıyordum. Ne yaptı isem ya da ne düşündü isem kesinlikle uyku tutmuyordu. Gerçekten de kendim için bir şeyler deniyordum ama uyuyamıyordum. Her zaman bunun bir çaresi vardır diyordum ama maalesef bunun çaresini bulamıyordum. Belki de daha önce geceleri çalıştığım için, şimdi işi bıraktıktan sonra normal düzene alışamıyordum. Bu nedenle de açıkçası yoruluyordum ve de ne yapsam diye de düşünüyordum. Her zaman kendime göre farklı bir şekilde değişimi yaşamak istiyordum ve de bunun için de uğraşıyordum. Ama neden ise kesinlikle uyuyamıyordum. Bu nedenle de genel de yürüyüş yapıyordum. Ancak bu şekilde kendimi daha iyi hissediyordum. Benim için yürümek ve de yürüyüş yapmak kendimi rahat hissetmemi sağlıyordu ve de ben bu şekilde gerçekten de daha iyi hissediyorum. Bu nedenle de mesela ben kendim için converse ayakkabı modelleri ni araştırmıştım. Benim gibi gece yürüyüşleri yapan bir insanın gerçekten de converse ürünlerini alması çok güzeldi. Çünkü bu şekilde ben daha uzun mesafeleri kesinlikle sıkılmadan ve de bunalmadan yürüyordum. Kendimi daha iyi hissediyordum ve de daha da mutlu oluyordum. Bunu biliyordum ve de her zaman buna göre hareket etmek beni memnun ediyordu. Bu nedenle de ben kendime gerçekten de farklı ürünleri almak adına bu ayakkabıları seçiyordum. Sonuçta daha rahat oluyordum ve de yürüyüş yapmak benim canımı sıkmıyordu. Bu şekilde gerçekten de kendimi daha iyi ve de mutlu hissediyordum. Bunu bilmek beni sevindiriyordu ve de ben bu şekilde kendimi çok iyi hissederek yürüyüşlerimi yapıyordum. Her zaman buna göre davranıp daha mutlu olabiliyordum. Ancak yine de sabahlara kadar uyuyamıyordum. Bu beni hep üzüyordu ve de kendimi kötü hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder