30 Ocak 2014 Perşembe

Son gün

Sonlar genellikle üzücü oluyor. hele bir de bu sonun ardından da ayrılık varsa işte o zaman bu son çok acı verir. Bizim için de sona yaklaştık. Okulun son gününe birkaç gün kalmıştı bu yüzden de hepimiz çok üzgündük. Hepimizi bir hüzün kaplamıştı. Bende çok üzülüyordum çünkü dört yıldır birlikte olduğum arkadaşlarım ile ayrılacaktım. Ben liseyi yatılı olarak okuyorum bu yüzden de burada çok güzel arkadaşlıklar kurdum. Hadi benim evim çok uzak bir şehirde değildi bu yüzden de her hafta sonu eve gider gelirdim ama arkadaşların çoğu çok uzak şehirlerden gelmişlerdi bu yüzden de  sadece bayram tatillerinde ve yarı yıl tatilinde evlerine gidebiliyorlardı. Tabi ben hafta sonu eve gittiğim için evden yiyecek bir şeyler yapıp getirirdim bu d arkadaşların çok hoşuna giderdi çünkü insan yurtta kalınca en çok da ev yemeklerini özlüyordu. Tabi arkadaşlar da bu yüzden ev yemeklerini çok özlerlerdi bende bunu bildiğim için ne zaman eve gitsem bir sürü şey yapar ve getirirdim. Arkadaşlar beni gördüklerinde hemen ellerimde ki poşetlere saldırırlardı. Çok fazla arkadaşım vardı ama içlerinden biri ile aramızda ki bağ çok güçlüydü. Ayrılıkta gelip çatmıştı. Ben çok yakın olduğum arkadaşıma hatıra olsun diye güzel bir hediye almak istiyordum ama ne alacağım hakkında hiç fikrim yoktu. Ne alsam diye bakınırken new balance saat fiyatları nı gördüm. gerçi fiyat falan önemli değildi asıl benim hoşuma giden New balance nin bir birinden güzel modelleriydi. Saatin güzel bir hediye olacağını düşündüm çünkü saate her baktığı zaman beni hatırlayacaktı. Bu sayede beni hiç unutmayacaktı. Daha ne olsun. Bundan güzel hatıra olsun diye tercih edilen hediye mi olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder