28 Ocak 2014 Salı

Mail kutusu

O gün iş yerin de mail kutumu açtım ve yüzde yetmiş indirim diyordu .Hemen tıkladım ve her zaman alışveriş yaptığım mağaza da mercurial ,kramponlarda indirim varmış . mercurial fiyatları ,uygun olmuştu .Ben de eşim için nike 2012 mercurial ,ayakkabılardan almaya karar verdim ama sonra da vaz geçtim .O bana ayakkabı alsın ben neden on ayakkabı alacaktım ki . ,Daha sonra dayanamadım ve eşime nıke halı saha ayakkabılarından baktım o ayakkabılar da gerçekten çok uygun fiyattaydılar .Ben de hemen eşime halı saha ayakkabısı nike,aldım .Eşim bunun kıymetini bilse sorun olmayacakta ,sorun orada eşim kıymet bilmez .Ben o ayakkabıyı sipariş verdim ve hemen ardından kendime de bir kaç bir şey baktım .Arkadaşım seslendi ve hemen öğlen yemeğine çıktık .Karnım da çok acıkmıştı .Bu gün yemekte taze fasulye ve pilav vardı .Bunlar benim en sevdiklerimdendi .Hemen yemeklerimizi de yedik ve çaylarımızı içmek için bahçeye çıktık .Gerçekten de bir harikayı yemekler .Bu öğlen molalarını hiç bir şeye değişmem .
http://www.youtube.com/watch?v=I3dWQ05DT3M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder