22 Ocak 2014 Çarşamba

sevdiğiniz insanların mutlu olması


Dünyanın en güzel şeyi sevdiğiniz insanların mutlu olmasıdır. Onların mutlu olması için elimizden gelen her şeyi yapmaya çalışırız. Mutlu olmalarını sağlamak için bir çok şey yapabiliriz. Onları ihmal etmeden her fırsatta onlar ile birlikte vakit geçirmek ilişkimizi daha da kuvvetli yapacağına inanıyorum. Oğlum ile birlikte geçirmiş olduğum zaman hayatımın en güzel anları benim için. Birlikte futbol maçlarına gideriz. Oğlumun futbola olan bağlılığı onun geleceği için çok yararlı olabileceğini düşünüyorum. Spor malzemelerini almak için bir “puma” mağazasına gittik. Dünyanın en ünlü markalarından olan “puma turkıye” de de artık hızla büyüyen bir marka oldu. Her geçen gün daha da çok tanınmaya başlayan “puma 2012” modelleri ile de insanların büyük beğenisini topluyor. Oğluma spor yaparken gerekecek malzemeleri aldıktan sonra mağazadan elimizde torbalarla çıktık. Oğlumda benim gibi bu markanın bağımlısı olacak. umuyorum ki bu markanın ürünleri sayesinde futbol becerisini ilerletir büyük takımlardan birinde günün birinde futbol oynar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder