27 Ocak 2014 Pazartesi

İkinci el forma

Geçenlerde bir internet sitesi keşfettim ,burada kullanılmış ürünler vardı .Yani ikinci el ürünler vardı ,bu ürünler bir harika gözüküyordu .Burada ayakkabılar ,tişörtler ,gelinlikler ,kitaplar ,ev eşyaları ve daha sayamadığım bir çok ürün mevcuttu .Benim ilgimi ise futbol ürünleri çekmişti en çok .Burada fc barcelona forma ,lar benim ilgimi çekti ,bu formanın altında az kullanılmış yazıyordu ,hem de orijinal bir formaymış bu .Onun dışında barcelona forma numaraları ,mevcuttu ,bu sitede .Bu formaları satan kişi belli Barselona tutkunuydu . barcelona orjinal forma ,lar benim çok hoşuma gitmişti .Ayrıca ben barcelona forma rengi ,nide çok severim .Her zaman orijinal ürünler kullanırım ama bu formalar benim çok hoşuma gitmişti .Biraz çekincelerim vardı ama ben bu siteden forma sipariş verdim .Siparişim geldi real madrid forma ,geldi ,bu forma çok yeniydi ,hatta kullanılmamış ve orijinaldi .Şu var ki ben Barselona forma sipariş vermiştim ,Real Madrid değil .Ama ben bu kadar yeni bir forma beklemiyordum ,bu formayı geri yollamayacağım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder