20 Ocak 2014 Pazartesi

puma saat



Arkadaşımın doğum günü için hediye almak için alış verişe çıkmam gerekiyordu. Kara kara ne alayım diye düşünürken eşim arkadaşım için bir saat alabileceğimi söyledi. Gerçekten de çok güzel bir öneri idi. Şimdi tek sorun nerden nasıl bir şey almalıyım diye düşünürken, “puma saat” modellerini görüp çok beğenen eşim bana, “puma” ürünleri satan bir mağazaya gidelim de ben sana yardımcı olayım dedi. Birlikte gittiğimiz “puma tr” ürünlerinin satıldığı mağazada çok güzel bir saat beğendik. Almış olduğum hediyeyi arkadaşımın çok beğeneceğini düşünüyorum. İnsanların böyle günlerde bir birilerini unutmadığını göstermesi için çok önemli olduğunu düşünüyorum. Sevdiklerimizi mutlu emek için bir şeyler yapmak bizi de mutlu ediyor. Dünyanın en güzel şeyidir sevdiğiniz insanın yüzün de kocaman gülücükler görmek. Bütün servetimizi dahi vermiş olsak onların o gülücüklerini satın alamayız. Bana göre mutluluk paha biçilmez bir servettir, bu servete sahip olan insanın onu elinde tutması ise çevresine dostlarına karşı duyarlı olmasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder