17 Ocak 2014 Cuma

Kış gelince

Kış gelince tüm bayanların tek derdi yeni bir bot veya yeni bir çizme. Ben de hanımlara kolaylık sağlamak amacıyla yazdığım bloğumda onlara en güzel bot ve çizme ürünlerini sundum. Sunduğum ürünlerin en güzelleri lacoste markasındaydı. Çoğu yorumda da bunu destekleyici yazılar ile karşılaştım. lacoste 2012 bot ürünleri ve lacoste 2012 çizme ürünleri yazımı okuyan tüm hanımların beğenisini toplamış gibi duruyordu. Ben de çok beğendiğim için bu markanın mağazasına gidip çizme eksiğimi kapatayım dedim. çizmelerim artık eskimişti ve birazda yenilikçi tarafıma hitap etmek istiyordum. Çizme modelleri arasında en beğendiğim çizmeyi alıp ayrıldım mağazadan ve yine bir tüketici olarak yorumlarımı paylaştım okurlarımla. Sanırım bu daha etkili olmuştu ve aralarında bu markanın ürünlerine bakmaya gidip çizme ve ya bot serilerine bir yenisi eklediğini dile getiren insanlar oldu. Bu beni çok sevindirdi.  Onları gerçek, kaliteli, şık ürünlerden birini deneyerek önermiştim ve onlarında benim önerime güvendiklerini gördüm. Bu muhteşemdi bence. Bu markayı gerçekten bir kez daha sevdim. Hem bizlere kaliteli bir hizmet veriyordu, hem de okurlarımla aramdaki güveni kuvvetlendirmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder