15 Mayıs 2014 Perşembe

Büyümüşte küçülmüş modeller


Benim ikiz yeğenlere adidas kids modellerinden pembe tulumlardan aldım. O kadar sevimli oldular ki, kış mevsimi için özel olarak tasarlanmış olan modeller ciddi anlamda çok şirin. Yani insanın bu ürünleri ve içinde sevdiği bebekleri görünce doğal  olarak insan onları görünce mutlu oluyor.
Yani yeğenlerimi o tulumların içinde görünce gerçekten bebeklerin bu kadar güzel olduklarını bir kez daha onaylıyorum. “Hele de bu ürün gibi sevimli görünen bir ürün olduğu için daha çok tercih ediyorum.”
Minikler için özellikle indirimli adidas cocuk  giyim modellerini inceleyen modellerle karşılaşınca gerçekten keyifleniyorum. Onları gördüğümde o miniklerin modellerini incelediğim zaman o yaş grubunda tek yeğenlerim olduğu için onlara sürekli ürün almak istiyorum. Kendime engel olamıyorum nedendir bilmem bu kreasyonlardan bir şeyler almak beni mutlu ediyor.
Büyüklerin serisinde yer alan ürünler o minik serilerinde kullanılması adeta minyatür  yetişkin modeli çizmekte. Hele de 3-5 yaş arasındaki ufaklıklarda modeller kendini daha iyi belli ettiği için bu yaş grubunun ürünleri dikkatimi çekiyor.
Korayspor mağazalarınad minikler için açılmış özel reyonlarda ürünleri inceleme ve ürünler hakkında detaylı bilgiler alma fırsatına sahip olmak aynı zamanda kampanya dahilindeki onlarca ürün arasından beğendiklerimi seçip çok daha uygun ücretlerden ürünü temin etmek beni mutlu ediyor. Pek çok firma miniklerin ürünleri için özel reyon ayırmadığı hatta bunları mağazalarında temin etmediği için bu ürünleri bulmak sıkıntılı bir hal alabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder