12 Mayıs 2014 Pazartesi

Serbest kıyafetle öğretmenlik


Hayatımın değiştiğini hissediyorum. Aslında sadece hayatım değil kendiminde değiştiğini hissediyorum. Hayatımın son iki yılını KPSS ‘ye hazırlanarak geçirdim ve sonunda bu yıl yani 2014 ağustosta atandım hem de çok güzel deniz kıyısında olan bir öğretmen lisesine atandım. Bir öğretmen için cennete düşmek gibi bir durum bu.
 İdare serbest kıyafet konusunda öğretmenleri belirli düzeyde destekliyor. Şuan için stajyer öğretmen konumunda bulunsam da yeni sezon  adidas rom ayakkabı modellerinden giyip rahatlıkla okula gidebiliyorum.

Kıyafetlerimde ölçüyü kaçırmadıktan sonra spor tarzda dahi giyinip okula gitmek sorun oluşturmuyor. Bu nedenle de özellikle adidas beckenbauer modelleri ve diğer spor tarzı ürünleri olabildiğince okul koşullarına uygun olacak şekilde kullanıyorum. Gün içinde sürekli ayakta durarak ve aktif olarak ders anlattığım için bu tarz spor ürünler ciddi anlamda enerjimi korumama ve daha fazla rahat etmeme neden oluyor.
“Ücretli öğretmenlik yaparken klasik kıyafet yasası gereği topuklu ürünlerle ve etek , ceket tarzında klasik kıyafetlele eğitim vermek beni biraz da olsa kısıtlıyordu ancak beni yansıtan ürünlerle çocuklara çok daha rahat ulaşabildiğimi ve bilgilerin kalıcılığında bunun etkili olduğunu düşünüyorum. “
Okul için kullandığım ve gündelik hayatta kullandığım ürünleri Korayspor.com sitesinden alıyorum. Malum buralarda mağazası maalesef yok ancak internetten beğendiğim ve uygun ürünleri rahatça sipariş ediyorum ve güneyde olmama rağmen üç gün içinde ürünleri teslim alabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder