7 Ağustos 2013 Çarşamba

Bazen internette dolaşarak kendim için farklı ürünleri incelerim



Bazen internette dolaşarak kendim için farklı ürünleri incelemeyi ve de bu ürünlere bakmayı çok seviyorum.  Bu nedenle de her zaman buna göre buralardan kendime farklı ürünler buluyorum ve de bu şekilde de bir mağazaya gittiğim zaman hemen bu ürünü tarif edip alabiliyorum. Mesela ben geçenler de kendim için lacoste taç ve de bir tane de ayakkabı beğenmiştim. Bunu bir kenara not ettim ve de bu şekilde de kendim için değişik ürünlere bakmak adına hemen bir tane yenibosna lacoste mağazasına gittim. Buradan kendim için lacoste ürünlerinden almak istediklerimi söyledim ve de onlar da hemen çıkardılar. Ben de hemen aldım. ben bu nedenle her zaman bu markanın ürünlerini seçiyorum ve de bu nedenle de internet alış verişi yapmasam bile internetten araştırma yapmayı çok seviyorum. Bu durum beni memnun ediyor ve de kendimi iyi hissedebilmemi sağlıyor. Bu şekilde mutlu oluyorum ve de kendimi iyi hissediyorum<

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder