24 Ağustos 2013 Cumartesi

Marka meraklısı



Benim aslında kendi düşüncelerime göre bir tane kötü yönüm var. Ben tam bir marka meraklısı bir insanım. Gerçekten de kendim için en iyi markaları araştırım ve de bana hitap ettiğine inandığım markayı seçerim. Benim için her zaman kıstas, aldığım ürünleri tasarlayan markaların gerçekten de alanlarında en iyisi olmasıdır. Hayatım boyunca her zaman buna dikkat ettim ve de kendim için her zaman en güvendiğim ve de en inandığım markalardan yana kullandım tercihimi. Mesela ben asla lacoste ayakkabıları dışında başka bir ayakkabı giyemiyorum ve de bu ayakkabıları gerçekten de çok beğeniyorum. Mesela ben asla lacoste fiyat seçeneklerini de araştırmıyorum. Çünkü ben bir kere lacoste markasına gönülden inanıyorum ve de artık bu markanın ürünlerini severek alıyorum. işte ben de ki bu alış veriş ve de marka takıntısı diğer insanlara göre çok daha fazla ve de diğer insanlara göre sanırım biraz daha yoğun J sizce de öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder