1 Ağustos 2013 Perşembe

Titiz düşünen bir kadın



Eğer normal yaşantınız içerisinde, yani demem o ki günlük yaşantınız da ince eleyip sık dokuyan bir yapınız varsa ve de titiz düşünen bir yapıya sahip iseniz; her alanda bu şekilde inceleyen bir tavır sergilemiş oluyorsunuz. Hayatta her zaman bu kadar ince düşünmek bana pek de yarar sağlamıyor. Bazen gerçekten de gereksiz yere kendimi strese atıyorum.

Bunun neler getirebileceğini ve de benim neler seçebileceğimi bir türlü anlayamıyorum. En basitinden diyelim ki “spor ayakkabı” alacağım. Ben bunun için araştırmalara başlıyorum. Bütün “ayakkabı modelleri” ni ve de fiyat seçeneklerini inceliyorum. 

Bir de buna marka seçenekleri eklenince gerçekten de ne yapabileceğimi bilemez bir şekilde günlerce karar vermek için uğraşıyorum. Tek iyi yönüm benim aklımda her zaman bir marka olması. Ben “nike” ürünlerinden başka hiçbir ürünü almadığım için en azından marka seçimim belirgin bir halde oluyor ve bu da benim için güzel bir eleme seçeneği olmuş oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder