2 Ağustos 2013 Cuma

Maç heyecanı

Koyu bir Galatasaray taraftarıyımdır. Galatasaray ile ilgili her şeyi yakından takip ederim. Çıkan her maçı, her haberi, her ürünü. Bazı arkadaşlarım abarttığımı düşünür ama benim gibi fanatik olan oldukça fazla arkadaşım da var. Her muhabbetimizde mutlaka Galatasaraylar ilgili bir şeyler konuşuruz. Geçenlerde de böyle bir muhabbet dönerken arkadaşım Galatasaray’ın piyasaya yeni çıkan ürünlerinden bahsetti. Aslında ayakkabısından formasına birçok ürünü var bende ama yine de dikkatimi çekti. Bu defa ki ürünler diğerlerinden farklıymış arkadaşımın dediği kadarıyla. Bende bunu öğrenince vakit kaybetmeden bu ürünleri görmek istedim. Bir “nike” mağazasına uğradım. Çünkü taraftar ürünleri üretiminde bu markanın üzerine marka tanımıyorum. Yıllardır da bütün taraftar ürünlerimi bu markadan temin ettim ve hepsinden gayet memnunum. Aradığım değişik ürünleri burada bulacağımdan emindim. Yeni “nike Galatasaray” ürünlerini görmek için reyon görevlisinden yardım istediğimde bu düşüncemde hiç yanılmadığımı anladım. Arkadaşım da söylediklerinde haklıymış. Yine sarı kırmızı ama oldukça farklı tasarımlar vardı. Benim hoşuma en çok “nike çanta” gitti. Renkleri çok güzel kullanmışlardı. Tabi kaçırır mıyım hemen aldım bir tane.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder