2 Ağustos 2013 Cuma

Üç beş yıl önce

Bundan üç beş yıl önce insanların markalara bu kadar önem vermelerini anlayamıyordum. Bu marka takıntılarını, markalara olan bu rağbetin nedenine bir türlü anlam veremiyordum. Hatta çoğu zaman saçmalık gibi geliyordu. İnsan bir isime o kadar da takılmaz ki diye düşünüyordum. Bende onların aldığı ürünleri alıyordum ama markaya takılmıyordum. Ürünü beğenmek yetiyordu benim için ayrıntılara çok fazla takılmıyordum. Gerekte duymuyordum zaten. Bazen markalarla modeller bile birebir oluyordu. Tamam işte bu üründe markanın sunduğu şıklığı sunuyor deyip geçiyordum. Bir gün arkadaşım ile birlikte  bir “ nike” mağazasına  uğradık. Arkadaşım “nike yeni sezon ayakkabı” modellerine bakacaktı. Birlikte mağazaya girdik. Bende arkadaşım ile birlikte ürünleri incelemeye başladım. Ürünün özellikleri okudum. Ayrıca ürünlere dokunduğunda bile sıradan bir markayla aralarındaki farkı anlamamak mümkün değildi. İşte o zaman insanların markalara neden önem verdiğini anladım. Bende artık bu markayı tercih ediyorum. Başlangıcımı da “nike basketbol ayakkabı” sıyla yapmıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder