12 Ağustos 2013 Pazartesi

Eşim ile birlikte spora yazıldık

Eşim ile birlikte spora yazıldık. Valla iyi mi ettik kötü mü ettik bilmiyoruz. Çünkü şimdiden kim daha fazla kilo verecek ya da kim kilo veremeyecek diye iddialara girmeye başladık. Aslında onun daha çok vakti var ve de normalde yorulmuyor. Ancak ben zaten yorgun geliyorum, bir de üzerine spor yapıyorum. Bu da beni gerçekten de daha fazla zorluyor. Neyse ben kendim için değişik bir modele sahip olmak istediğimden dolayı eğer iddiayı ben kazanırsam bana “nike dunk erkek ayakkabı”lardan bir tane alırsın dedim. O da tamam dedi. Ancak ben “nike bayan spor ayakkabı” modellerinden dilediğimi seçebilirim şu anda ne alacağıma karar vermedim dedi. Sonrasında bir ay geçtikten sonra ben dört kilo vermiştim eşim ise dört buçuk kilo vermişti. Gerçekten de şaka gibiydi. Hatun iddiayı yarım kilo ile kazanmıştı J ancak yapabilecek bir şey yoktu ve hemen bir “nike” mağazasına gitmeye karar verdik. Bakalım ne alacak?J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder