19 Ağustos 2013 Pazartesi

Hayallere dokunmak



İnsanlar her zaman hayal kurmalıdırlar. Bir hayalin olabilmesi için en başta yapılması gereken tek şey o hayali kurabilmektir. Ancak o zaman buna göre hareket edebilirsiniz ve de ancak o zaman kendinizi mükemmel hissedebilirsiniz. İnsanlar buna dikkat etmelidirler ve de bu şekilde de her zaman yapmak istediklerine de dikkat ederler. Bu kurdukları hayalin gerçekleşmesi için uğraşmaya başlarlar ve de bu şekilde de her zaman kendileri için olabilecek en farklı olayları da yaşarlar. İnsanların buna dikkat etmeleri gerekir. Bunu başardıkları zamanlarda da daha çok uğraşırlar ve de diledikleri şeylere de daha çabuk ulaşırlar. İnsanlar her zaman bu şekilde dikkatli bir şekilde bakalar ise gerçekten de bunu başarırlar ve de her zaman da kendileri için diledikleri ürünleri de alabilirler. İnsanların buna dikkat etmeleri ve de buna göre davranmaları gerekir. Hayal kurarken buna dikkat etmelisiniz ve de bu şekilde de ne kadar hızlı bir şekilde hayallerinize ulaşabileceğinizi de görmelisiniz. Sanırım insanlar için en önemli nokta bu olsa da insanlar buna dikkat etmezler. Mesela ben daha çok küçük iken bir tane lacoste ayakkabım olsun istiyordum. Bunun için de uzunca bir süre dua ettim ve de buna ulaşmayı da istedim. Bu nedenle de gerçekten de her gece dua ettim ve de bu ayakkabının resimlerini bile çizdim. Ailemden istemesem bile abim çizimlerimi görmüş ve de beni Lacoste mağazasına götürdü. Bu şekilde de gerçekten de çok fazla beğendim ve de beğendiğim ayakkabıyı da almış oldum. Sanırım istemek ve de bunun için dua etmek her zaman çok önemlidir. İnsanlar buna her zaman dikkat etmelidirler ve de seçimlerini de buna göre yapmalıdırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder