1 Ağustos 2013 Perşembe

halı saha maçı

Eşimin geçen akşam halı saha maçı vardı. Aslında eşimin halı saha maçlarına gitme taraftarı değilim. Bu durumdan hoşlanmadığımı kendisine de belirtiyorum ama duygu sömürüsü yaparak zaten bir halı saha maçı keyfim var. Onu da elimden mi alacaksın diye söze başlıyor. Bende çok fazla üstüne gidemiyorum. Tamam bu konuda gayet haklı. Ama her maç sonrası bir yerlerini sakatlayarak eve geliyor olması üzüyor beni. Zaten halı saha maçlarına gitmesini istemememin tek sebebi de bu. Yoksa tabi ki hoşlandığı şeyleri yapmak onun en doğal hakkı. Ama her defasında acılar içinde eve dönmesi bu duruma dur deme ihtiyacı uyandırıyor bende. Bu hafta yine maçı var. Korkarım yine aynı muhabbetler yine aynı hazin son. Buna bir çare bulmam gerekiyordu. En azından en aza indirmenin bir yolunu bulsam.  Bende “spor nike” ürünlerine baktım. “nike” nin “nıke halısaha” ürünleri dikkatimi çekti. Halı sahalarının zeminine uygun ayakkabıları varmış. Bende onlardan aldım. Belki bu haftaki maç daha az ağrı ve sızıyla son bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder