17 Ağustos 2013 Cumartesi

Geçen sabah da her zaman ki gibi uyandım



Geçen sabah da her zaman ki gibi uyandım ve de işe gitmeden önce de sabah sporumu yapayım, dedim. Sonra da ben kalktım ve de yüzümü yıkadım. Hemen Lacoste modeller arasından en çok beğendiğim spor kıyafetlerimi giydim ve de hemen spora çıktım. Aşağı indiğim de erkek arkadaşım ile karşılaştım. Bu sabah benimle koşmak istediğini ve de bu şekilde kendisini daha iyi hissedeceğini söyledi. Açıkçası ben de çok fazla sevinmiştim. Sonra birlikte spor yaptık ve de dönüşte de kahvaltıya oturduk. Burada da bana benim çok fazla beğendiğim lacoste saat almıştı bana. Ben de çok fazla şaşırdım. Bunu neden yaptığını anlamadım. Sonra bana doğum günün kutlu olsun, akşam yemeğe gideceğiz o nedenle de saati unutma diye sana saat hediye aldım, dedi. Çok sevinmiştim. O kadar yoğun işlerimin arasında gerçekten de doğum günümü unutmuştum. Ancak insanlar gerçekten de her zaman bunları unutmamak için uğraşmalıdırlar. Mesela bence böyle düşünceli bir erkek arkadaşa sahip olmak çok kolay değildir. Ben her zaman kendim için bu şekilde sürpriz yapmayı seven bir erkek arkadaşım olsun isterdim. Bu nedenle de hep dua ederdim. Şu anda da erkek arkadaşıma baktığım zaman iyi ki de bunu başarmışım, diyorum ve de iyi ki de erkek arkadaşım benim için bu kadar özel diyorum. Bu durumu çok fazla seviyorum ve de her zaman da bu durum beni memnun ediyor. İnsanlar bu şekilde duaları kabul olduğu zaman gerçekten de çok mutlu oluyorlar. Bence insanlar hayatlarında olan kişinin kıymetini bilmelidirler ve de buna göre davranmaya devam etmelidirler. Ancak bu şekilde ne kadar sevineceğinizi görebilirsiniz. Bence kıymet bilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder